دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۰۲۱
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: معاون اول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: در سایه امنیت پایدار، استان بوشهر در بیشتر جرائم در رتبه‌های پایین کشوری قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد جعفر شهبازی در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر الگو‌های بسیار خوب تاریخی دارند و باوجود این‌که بستر جرائم در این استان فراهم است و به لحاظ ۷۰۰ کیلومتر نقطه‌ی مرزی و همسایگی با چند کشور و شرایط خاص همچون مهاجر پذیری، به علت اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت گرفته، استان بوشهر در بیشتر جرائم در رتبه‌های پایین کشور قرار گرفته و این نشان دهنده‌ی سلامت این استان است.
 
وی اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم به دستگاه قضا منحصر شده، اما طبق قانون اساسی اگر هر مدیر و مسئولی به وظایف خود به خوبی عمل کند پیشگیری از وقوع جرم به خودی خود به وقوع می‌پیوندد.  
 
معاون اول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: اگر بستر کار و امنیت برای مردم فراهم شود در قسمت‌های مدیریتی و مدیران با دل و جان به مردم خدمت کنند، از وقوع جرم پیشگیری می‌شود.
 
مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: این که یک قاضی و یا یک فرد نظامی مرتکب جرم شود، برخورد دادسرای نظامی با این جرم نه تنها هیچ خدشه‌ای به اقتدار دستگاه قضا وارد نمی‌کند بلکه این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بیشتر روشن می‌کند.
 
در آیین از زحمات محمد مهدیان قدردانی و کریم بحرانی فرد به عنوان دادستان نظامی استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر